PDF
Preu: 6,24 €
Comprar l'edició impresa (12,48 €)
Comprar
Comprar l'edició impresa (12,48 €)
- Instruments: Piano sol
- Formació: Instrument sol
- Gèneres: Música Clàssica
- Època: Música del Segle XX, Música del Segle XXI
- Format: Partitura, Partitura Digital
Aquesta és una descàrrega en PDF. En fer una comanda estàs acceptant les condicions de compra:
La compra d'aquest producte et dóna dret a descarregar-ho, guardar-ho i imprimir una còpia per a ús privat.
La compra no et dóna dret a enviar-ho a tercers ni a pujar-ho a internet per a la seva descàrrega.
Les compres de partitures en PDF no es poden retornar una vegada descarregades.
Les Quatre miniatures responen a un encàrrec del Conservatori Municipal de Música de Tarragona per als seus alumnes de piano de grau mig-avançat.
La primera peça se centra en la velocitat d’atac i els jocs que pot oferir la riquesa i varietat en el registre central de l’instrument.
La segona és un coral extremadament cromàtic on es treballa l’homogene´tat en l’articulació dels acords i el legato d’ambdues mans i del pedal.
La tercera és un petit estudi de ritme on les possibilitats contrapuntísticas dels diferents colors pianísticos prenen cos a partir d’un motiu interválicode interval que es va disgregant al mateix temps que creix en amplitud, fins a arribar al colÀlapse i a la conseqüent evaporació.
L’última miniatura és el més complexa, i en ella dialoguen i culminen els diferents elements que caracteritzen les altres tres.