Cómo realizar una búsqueda?

Per fer una cerca pots fer servir el cercador general situat a la part superior la botiga a trito.es. Els resultats que et retorni els pots filtrar per diferents característiques al menú esquerre.

També pots fer servir el menú desplegable de l'esquerra per a començar la cerca i anar filtrant els resultats pas a pas.

Preus i impostos

Tots els nostres preus inclouen l'IVA corresponent al producte. Els llibres i partitures tenen un 4% d'IVA mentre que els discos i les partitures digitals (pdf) tenen un 21 % d'IVA.

La meva comanda ha sortit però jo no l’he rebut. On és?

Després de diversos anys com a botiga on-line la nostra experiència ens diu que la gran majoria de paquets arriben a la seva destinació en els terminis estimats. No obstant:

Per a trameses dins d’Espanya

Si la teva comanda no ha arribat i s’ha enviat com a correu normal, no cal que contactis amb nosaltres fins que hagin passat 14 dies. A partir d’aleshores estarem a la teva disposició per a seguir la tramesa i detectar el punt on es troba exactament.

Si la teva comanda no ha arribat i s’ha enviat com a correu urgent per al territori d’Espanya pots contactar amb nosaltres passats 3 dies hàbils.

Per a trameses fora d’Espanya

Per a la majoria de trameses fora d’Espanya per correu normal esperem que les comandes arribin a qualsevol destinació en un màxim de 14-28 dies (tot i que en la majoria de destins és molt més ràpid). No obstant, si en un termini de 28 dies la comanda no ha arribat escriu-nos a comandes@trito.es confirmant-nos l’adreça. Si les dades són correctes podem declarar la comanda com a perduda i procedir a una nova tramesa.

Per a la majoria de trameses fora d’Espanya per correu urgent esperem que les comandes arribin a qualsevol destinació en un màxim de 7 dies. Tots els paquets han de ser lliurats en mà i signar un rebut. Si no hi ha ningú per a rebre el paquet intentaran contactar d’altres maneres i deixaran una tarja de contacte. Si no has rebut el paquet en un màxim de 8 dies escriu-nos a comandes@trito.es i seguirem el paquet per localitzar-lo.

Com puc tornar un article que no he demanat, o que és defectuós o que està malmès?

En cas de rebre un paquet o article que no has demanat, que sigui defectuós o que estigui malmès pots contactar amb nosaltres a l’adreça  o trucant al 93 342 61 75. A la recepció de l’article revisarem el seu estat i si pertoca realitzarem el canvi per un de nou o bé la devolució de l’import més les despeses de tramesa derivades.

A trito.es respectem el dret a desistiment en tots els productes que no estiguin dins les categories contemplades a l'article 45 de la Ley de ordenación del comercio minorista de la Generalitat de Catalunya. Para hacer uso del derecho a devolución deberá rellenarse el documento de desistimiento y enviarse por correo postal a la dirección C/Enamorats, 35-37, baixos, 08013 Barcelona, o por correo electrónico a la dirección . El plazo máximo para enviar el documento es de 7 días hábiles desde el día de la recepción del pedido.

Los artículos deben devolverse en perfectas condiciones (con su embalaje original y sin usar). No se aceptarán artículos dañados o fuera de su envoltorio original. La devolución de un artículo supone la devolución total del importe del artículo menos los gastos de envío.

Respecto a los artículos con defectos de fabricación se admiten todas las devoluciones sin necesidad de rellenar ningún documento siempre que los daños ocasionados no sean derivados del transporte o de mal uso por parte del cliente. En este caso para hacer efectiva la reclamación puedes contactar con nosotros por e-mail a  o bien por teléfono al 93 342 61 75. A la recepción del artículo revisaremos el estado del mismo y si procede realizaremos la devolución total del importe del artículo más los gastos de envío derivados.

Para más información al respecto pueden consultarse nuestras Condiciones Generales de Compra.

Com puc cancel·lar la meva comanda?

Durant les 24 hores següents a la realització de la comanda pots sol·licitar la cancel·lació escrivint a la direcció  demanant l’anul·lació i adjuntant el número de comanda. Passades 24 hores pots sol·licitar-ho i, sempre que el paquet no hagi estat enviat, també procedirem a la cancel·lació. En el cas que hagin transcorregut 24 hores i el paquet ja hagi estat enviat hauràs d’omplir el document de desistiment i enviar-lo en un termini de 7 dies des de la recepció de l’article. En tots els casos descrits la cancel·lació de la comanda suposa la devolució íntegra de l’import de compra.