Comprar
Revisor musicològic
Águeda Pedrero
DT00699 orgue
Águeda Pedrero
Tritó
161
9790692045670
Aquesta és una descàrrega en PDF. En fer una comanda estàs acceptant les condicions de compra: La compra d'aquest producte et dóna dret a descarregar-ho, guardar-ho i imprimir una còpia per a ús privat. La compra no et dóna dret a enviar-ho a tercers ni a pujar-ho a internet per a la seva descàrrega. Les compres de partitures en PDF no es poden retornar una vegada descarregades.

Aquest volum forma part de la Col·lecció de Compositors valencians que TRITÓ edita en col·laboració amb l’Institut Valencià de la Música.

 

Vicent Rodríguez (1690-1760) va ser un compositor i organista valencià. Va treballar com a organista en la catedral de València, com a successor de l’emblemàtic compositor i organista valencià Joan Cabanilles. Vicent Rodríguez és, sobretot, conegut per les seves sonates, gènere que va dedicar exclusivament al clavecí, en les quals aplica un estil propi, allunyat de la internacional predominant al moment.

La present edició recopila les seves Obres per a orgue gràcies al descobriment del manuscrit M1012, el qual recull tant obres de Rodríguez com d’altres anònims, probablement creades per compositors del seu entorn. A més que dona a conèixer el repertori per a orgue del compositor i els trets estilístics d’aquest repertori del segle XVIII, la present recopilació permet investigar i comparar la seva faceta com a organista amb la de composició de sonates per a clavecí.  

Tocata de 5º tono punto alto de clarines de mano derecha de Mn Vte. Rodríguez Tocata de 4º tono de Mn Vte. Rodríguez Partido de mano hizquierda de Mn Vte. Rodríguez Fantasía de 8º tono de Mn Vte. Rodríguez Tocata de mano derecha de 8º tono ad Libitu Tocata de ecos y contraecos para clarines de mano derecha de 5º tono Tocata de mano derecha de Mn. Vte. Rodríguez Tocata de 5º tono punto alto