Notícies

Tota l'actualitat dels nostres compositors

Vuitanta anys de Xavier Benguerel

Coberta del llibre "Notes de la meva vida"

Amb motiu de la celebració dels vuitanta anys del compositor Xavier Benguerel i Godó, la Societat General d’Autors i Editors i la Fundació Autor, amb la col·laboració de l’Editorial Boileau, volen reconèixer la figura d’aquest compositor de llarga i reconeguda trajectòria musical.

Data: Dimecres 9 de febrer de 2011 a les 20.00 hores

LLoc: Sala Mompou de la seu del Grup SGAE a Catalunya. Passeig de Colom, num.6, Barcelona

Desenvolupament de l’acte

Paraules de benvinguda a càrrec de Ramon Muntaner, director de la SGAE a la Zona Mediterrània

“Glossa” del mestre Benguerel, a càrrec de Jesús Rodríguez-Picó,compositor i pedagog, que aprofitarà per fer la presentació de dos CD del segell Ars Armonica:

  • Obra completa per a piano · 7 poemes de la vora del foc · Hexagrama. David Casanova, piano | Elisabeth Egea, recitant. Barcelona Modern Project, direcció, Marc Moncusí
  • Concert de tardor · Palau d’hivern · Croquis · Introspecció · Quintet de la sala de Llevant. Quartet Glinka | Jaume Torrent, guitarra | Tina Gorina, soprano | Josep Fuster, clarinet

i del llibre Notes de la meva vida, publicat per l’editorial Boileau.

Seguidament, s'oferirà un concert amb el següent programa: 

  • Sonata (1957) per a piano (David Casanova, piano)
  • Introspecció (2003) per a clarinet  (Josep Fuster, clarinet )
  • Fantasia dramàtica (2010) per a piano solista i cinc instruments  (Miquel Villalba, piano)

Barcelona Modern Project, direcció, Marc Moncusí.

Compartir: