De cancioneros manuscritos y poesía impresa
Juan Carlos Conde
Víctor Infantes
No hi ha cap opinió. Sigues el primer.
Preu: 11,44 €En aquest llibre els autors presenten un panorama teòric i documental sobre poesia del segle XV, tant la continguda als cançoners manuscrits com la recollida editorialment al període incunable, i els primers decennis del segle XVI. La monografia inclou exemples poètics on s’aborden qüestions codicológiques, recopilació bibliogràfica, anàlisi de la bibliografia material i transmissió i difusió manuscrita i impresa.
La metodologia utilitzada respon a les últimes tendències crítiques dintre de l’estudi de la poètica medieval fent especial èmfasi als problemes derivats de la naturalesa textual i el coneixement lingüístic i literari.
Destinat tant a universitaris com a investigadors i a tots aquells interessats a la lírica espanyola de transició entre el medioevo i el renaixement.
| Tema: | Cançoners |
|---|---|
| ---- | |
| Editorial | Arco Libros |
| Any d'edició: | 2007 |
| Any de publicació: | 2007 |
| Núm. Pàgines: | 285 |
| ISBN | 9788476357088 |
| Referència: | DL00723 |
Juan Carlos Conde,
Víctor Infantes
Preu: 11,44 €
Molts clients ho compren així...
Altres clients que han comprat aquest títol també han comprat...
Estudios sobre los teoricos españoles de canto gregoriano de los siglos XV al XVIII
Ana Serrano Velasco
MªPilar Sauco Escudero
Juan de Martín Sanz
Celso Abad Amor
(2)
Preu: 31,20 €
(1)
Preu: 26,00 €
(1)
Preu: 22,67 €
Potser t'interessa
(1)
Preu: 20,00 €










